sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Konffis♥

       Konffis,konfirmaatio,ripillepääsy.. miten kukin sitä sitten kutsuukaan niin se on jokaisella vain once of the lifetime♥

  Ja niin upeeta ,kuin se olikin! Muistoja jäi tosi paljon riparilta ja konfirmaatiosta. Ihanaa toisaalta kun nyt se on ohi ja tietää että saa joskus kirkkohäät mutta on haikeaa kun aika menee näin nopeasti. Hellesäät suosivat konfirmaatio päivääni. Oli mahtavaa kun oli niin lämmin eikä satanut tipan tippaa rippipäivänä. Lauantaina oli kauhea paniikki jo päällä että meneeköhän kaikki nyt varmasti hyvin ja riittääkö kaikki ruuat vieraille juhlissa. Mutta nyt voin sanoa että hyvin riitti ja hyvin kaikki meni. Sunnuntai aamuna herätys mulla oli jo kaiken varalta 5:00. Mutta arvatkaahan vaan pääsinkö silloin ylös? xd ei toivoakaan ,kun puhelinkaan ei herättänyt,tai sitten olin vain painanut herätyksen pois ja jatkanut unia. Onneksi äiti tuli herättelemään puoli 6 aikoihin mua ylös sängystä. Siinä sitten laittauduin ja kiireellä join aamukahvit ja puin mekon päälle ja --> suuntana kampaaja. Kampaajalle ehdin ajoissa ja saatiin mulle hieno kihara kampaus tunnissa päähän. Siinä puoli 9 aikaan kampaus oli valmis ja odottelin iskää että se tulis viemään mua kirkolle. Kirkolla meidän rippikoululaisten täytyi olla jo 9 vaikka itse konfirmaatio jumalanpalvelus alkoikin 10. Veli otti musta ja parista kaverista kuvia kirkolla vielä ennen kuin puimme valkoiset albat päälle. En tykännyt yhtään siitä albasta se tarttui jalkoihin ja oli hiukan liian pitkäkin. Jumalanpalvelus tuntui kestävän iäisyyden. Istuin penkissä hartaasti toivoen että se jo loppuisi. Kun se odottelu sitten lopulta päättyi niin saimme rippitodistukset ja leirilehden kirkon pihalla. Iskä ja tutut onnittelivat ja veli räpsi kuvia. Harmi kun Sannan synttärit oli sinä päivänä niin ei oikeen ehitty pahemmin niitä juhlia kun molemmilla rippijuhlat. No ehkä me vielä joku päivä juhlistetaan niitä paremmin ;) Ehdittiin kotiin vähän 12 jälkeen ja sitten vieraat tulivat puoli 1 ja sen jälkeen. Mulla ei kovin suurta sukua ole joten vierasmääräkin oli aika suppea mutta väliäkö tuolla. Oli ihana nähdä tuttuja  Saarijärveltä ,kun ne niin harvoin meillä käy tai toisinpäin. Kummeilta sain hienon hopeisen ristin ja Kullalta nallekarhun jonka kaulassa roikkui jännä paketti ;) ja sieltähän sitten paljastui lopulta rannekoru jossa on sydämiä. Tykkään siitä kovasti kerrankin joku muu kuin kaulakoru ja mulla kun harvemmin on nähnyt rannekoruja niin nyt on sitten ainakin yks kunnollinen sellainen! Äitiltä ja perheeltä sain Marimekon Mariskoolin. Se on sitten kiva joskus viedä omaan kotiin. Sekä mummulta saamani sokeri astiat. Juhlani kestivät about siihen 4-5. Sen jälkeen ooteltiin siinä tunti ,että äiti vähän raivas paikkoja ja sitten äiti lähti kuskaamaan ja kuvaamaan mua veljen ja kullan kanssa eri paikkoihin. Oli se niin huvittavaa kun kaksi nuorta miestä oli molemmat kamerat kädessä ja otti musta kuvia :D Suuri kiitos molemmille kun ottivat kuvia musta kerrankin juhlavana! Olin umpi väsynyt ,kun sitten lopulta nuo kuvat oli otettu,syöty ja kun olin käynyt pesemässä sen upean juhlakampauksen pois. Kyllä sen jälkeen kelpasi käpertyä kullan kainaloon.

Oli kyllä siis ehkä upein päivä tähän mennessä mun elämässä! En ole koskaan ollut yhtä iloinen kun mitä olin mun juhlissa ja niiden jälkeen. Unohdinkin mainita ,että mun maailman paras iskä piti oikeen maljapuheenkin juhlien alkuun. Jos en olisi meikannut eikä olisi muuten ollut noita vieraita niin olisin varmaan vuodattanut muutaman kyyneleenkin liikutuin siitä puheesta vaikka tiesinkin siitä etukäteen. Olen niin ylpeä iskästäni ,että se jaksoi järjestää sellaisen ja että miten se keksikään sen niin lyhyessä ajassa! Olen muutenkin todella iloinen siitä että mulla on tosi hyvät välit iskään ja kyllä nyt äitiinkin. Se on huolehtinut musta ja kasvattanut mua ja tulee varmasti noita molempia tekemään vielä jatkossakin♥♥♥



Nyt loppuun suuret kiitokset kaikille juhlissani olleille ja minua muistaneille! Toivottavasti olette nauttineet helteistä 8) Minä ainakin olen ja aion vieläkin jos se aurinko loppu viikostakin vielä hymyilee taivaalla. Aurinkoista loman jatkoa kaikille!







    Mun rakkaudet! :3   









Iskä♥


Veli :)























2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. :) voi kiitos! Tsekkailin tossa sun blogia ja katoin et Wau kuinka mahtavia kuvia siellä oli! ja jotenkin musta tosi taiteellisia noi sun kuvat. Ryhdyn kyllä lukijaksesi :3

      Poista