sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Terve♥
















NYT...

                     Voin vihdoin sanoa olevani jälleen terve♥♥ En ollut monta päivää kipeänä, eikä kyseessä ollut mahatautia vakavempi tapaus, mutta mietin asioita sairastaessani ja tajusin, kuinka olen aina asettanut tietoisesti terveyden arvoissani top 3 joukkoon. Ja toden totta ne menevät näin:

1. Perhe
2. Terveys
3. Ystävät



Näistä kolmesta en halua ikinä luopua, mutta tiedän, että on olemassa ihmisiä, joilta tätä asiaa ei kysytä, halusivat tai eivät. Ja se kysymättömyys voi kohdata kenet tahansa meistä täällä pallolla. Lääketiede kehittyy koko ajan, mutta silti Suomessakin on ihmisiä, jotka eivät esim. koskaan tule kävelemään. Kipeenä maatessani mietin, että jos kaksi arvoani säilyisivät, mutta terveys menisi niin miten minä selviäisin, ymmärtäisin ja ajattelisin. Mietin tätä oikeastaan aina kun olen kipeä. Välillä tuntuu, kuin elämä olisi lautapeliä, jossa sinun vuorollasi heittäessäsi noppaa saisit koko ajan "Palaa takaisin lähtöruutuun". Siltä minusta onkin hetkittäin tuntunut lähipäivinä... mutta kaikki tämä on ollut kovin pientä ajatellessani ihmisiä, jotka eivät esimerkiksi voi/kykene liikkumaan♥♥ Olen niin kovin surullinen heidän puolestaan ja sisäinen auttaja luonteeni huutaa hoosiannaa heidän puolestaan. Tiedän haluavani auttaa niin kovasti kuin vain voin ja luultavasti tuleva ammattini suuntaa jonnekkin sinne suuntaan. Eniten minua säälittää, kun nykypäivänä ihmiset eivät osaa tai yksinkertaisesti vain halua auttaa, jos he näkevät jonkun hädässä kadulla. 




















Olen tässä lähemmäs kaksi päivää maannut täysin sängyn pohjalla ja nyt alkaa pikkuhiljaa se oma ruokahalu taas löytyä, joka on ollut aivan mahtavaa. Tänään olen viettänyt aikaa koko perheen parissa, erityisesti sen vuoksi, että isoveli lähtee huomenna armeijaan. Vaikka perinteisesti sisaruksiin on se viha-rakkaus suhde, niin myönnän ikävä tulee varmasti, koska perhe on aina perhe.
   Erityisen kiitollinen ja iloinen juuri nyt olen siitä, että revähdys ja mahatauti on selätetty♥ ja nyt toivon voivani urheilla loppu loman rauhassa ilman sitä, että joudun aloittamaan taas alusta. Kuukausikin kerkesi jo vaihtua, ja minun oli tarkoitus tehdä teille kesäkuun suosikeista postaus, mutta päädyinkin tärkeämpään aiheeseen, terveyteen♥ Haluan kuitenkin mainita, että kesäkuun suosikeitani ovat ehdottomasti uudet mustat Niken lenkkarini, jotka testasin jo juoksussakin, Honor 7 puhelimeni, yöpukusetti sekä uusi blogi, jonka rakas kaverini perusti. Pääsette lukemaan sitä tästä!♥ Tänne suuntaan ei siis sen kummempia kuin sairastelua, mutta jospa ensi viikko toisi tullessaan jotain kivempaa.





           P.S. Kuvat ovat edellis vuoden Kreikan reissulta, kun uusia kuvia en ole sairastellessa päässyt ottamaan!



































































































































♥:Jenni


3 kommenttia:

  1. Sulla on ihanat hiukset ♥! Tykkään sun tavasta kirjoittaa ja mulle nuo kolme asiaa, jotka listasit ovat myös hyvin tärkeitä :)

    VastaaPoista