sunnuntai 7. elokuuta 2016

Heinäkuu kuvina









Ajattelin nyt tehdä heinäkuusta samantyylisen snäp chatin puolelle kurkistuksen, kuin tein kesäkuustakin. Heinäkuu on tosin jo historiaa, mutta ihania kesäisiä päiviä sieltäkin onneksi löytyy. Ennen kuin päästän teidät minun heinäkuuni pariin niin kerron lyhyesti kuulumiset ruudun tältä puolen. Eilen oli isoveljeni valapäivä Muuramessa. Itse en mukaan lähtenyt, koska matka sinne asti olisi ollut turhan puuduttava ja vanhempani sinne kuitenkin menivät. Toki arvostan suuresti tätä veljeni tärkeää päivää♥ Pääsen onneksi näkemään & vaihtamaan kuulumiset veljeni kanssa ennen kuin koulu jo alkaakin. Eilen olin siis yksin kotona siihen asti kunnes Ira pääsi tulemaan seurakseni meille♥  Piristin perhettäni tekemällä itse pitaleipiä ja makoisat täytteet. Hyvän ruuan ääressä vaihdoimme kuulumiset ja kaikki saivat masut täyteen.










































Astutaampa heinäkuun snäp chatin puolelle!















1. Istuimme Jyväskylän keskustassa ja nautimme lämpimästä illasta äitini kanssa. 2. Hotellin täydellinen aamupala♥ 3. Lämmin aamu Jyväskylässä ja kuva ennen kuin lähdimme kaupungille. 4. Nauttimista hotellin pehmeistä sängyistä ja pientä lepäilyä ennen elokuvaa.



















1. Yhtenä lämpöisenä heinäkuun päivänä lueskelin hyvää kirjaa pihalla. 2. Katsoin tv:stä jalkapallon MM finaalia iskän kanssa. Ja oli muuten jännä peli, joka sisälsi suurta draamaa, kun huippupelaaja Ronaldo loukkaantui pelin alkumetreillä! Myönnän, että en usein jaksa katsoa jalkapalloa jos se on pitkäveteistä eikä maaleja tule kuin yksi. Mutta tällä kertaa tämä yhden maalin peli oli kaikkea muuta kuin tylsä. 3. Tankkaus kunnossa & auringonotto puuhissa kesäisen lämpöisenä päivänä♥  4. Selfie. Päivänä jolloin menimme iskän ja isoveljeni kanssa pizzalle, koska tämä oli isoveljeni viimeinen päivä ennen armeijaan lähtöä.

















1. Selfie, yhtenä iltana kun olin yksin kotona ja oli hiukan tylsää. 2. Ilta jolloin olin väsynyt, mutta halusin ehdottomasti uppoutua hyvään kirjaan ja kuunnella samalla musiikkia. Näin mikään taustaääni ei häirinnyt minua ja keskittyminen oli 100%.  3 & 4 Kuvat ovat siltä ajalta, kun Ira oli meillä pari yötä heinäkuun alussa☻♥














1. Jälleen selfietä, ja kuten kuvatekstikin kertoo, olin tuolloin superhappy! 2. Iloinen olin varmasti myös tämän kuvan ottohetkellä, sillä kuvassa on esillä suuri rakkauteni, jonka tapaan aina heinäkuussa♥♥ 3. No lisää herkkuja kehiin!♥ Maistoin tätä kyseistä mehujäätä ensimmäistä kertaa, ja oli muuten paras & raikkain mehujää, jonka olen koskaan syönyt. Nyt ymmärrän miksi yhtenä kesänä tätä mehujäätä hehkutettiin niin paljon instagram kuvissa!☺4. Ben&Jerry ei koskaan ole pettymys♥ #jäätelökesä















1. Lämpömittarissa taisi vielä illemmallakin olla tuona iltana 20 tai 19 astetta, ja nekös ne onkin ne parhaat lenkkisäät☻ 2. Tämä kuva on tältä viikolta. Olin iloinen hyvien päikkäreiden jälkeen. 3. Kuva kun olin menossa iskän kanssa kauppaan hyvin lämpimänä aamuna. 4. Kesän lätty & vohveli kestit yhdistettyinä♥







































































 ♥:Jenni














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti